woensdag 8 september 2010

Korte update.

Na een paar dagen niet te hebben geblogd, ben ik weer terug. Eigenlijk heb ik de laatste dagen niet veel te melden, ik heb het te druk gehad om me echt druk om dingen te kunnen maken.

Dus gaat dit blog ook niet echt over waar ik me druk om maak, maar is het een opsomming van een paar gedachten en ideeën.

- Sinds wanneer is er in West dat leuke speeltuintje op een eilandje? Ik fietste er vandaag langs, al fiets ik deze weg vaker, maar het is me nooit eerder opgevallen. Het ziet er nog wat kaal uit, maar is een geweldig idee geweest.

- Naar mijn gevoel gebeurd er weinig de laatste tijd. Klopt dit idee?

- Ik zit erover te denken een onafhankelijke vereniging jongerenbelangen Dronten, of iets in die richting op te richten. Het liefst zo politiek neutraal als maar kan. Wettelijk val je onder de jongeren tot je 28ste. Ik ben zelf erg ervoor om dit ook te behouden, dat juist ook de oudere jeugd (16+) aandacht krijgt. Wie wilt helpen met dit idee uitwerken kan me mailen.


Nou, dit was inderdaad erg weinig. Ik zal op een tijdstip dat ik wat minder moe ben en wat meer tijd heb een volgend onderwerp vinden om dit blog mee op te vullen. Tot dan.

Geen opmerkingen: