woensdag 15 september 2010

Achter de profielen.

Het begint erop te lijken dat Dronten steeds meer online gaat. dronten.voorvandaag.nl geeft hier een mooi overzicht van. Ik kan dit alleen maar toejuichen, het liefst zou ik heel Dronten op het internet zien, ieder met een eigen blog en Twitter account, zodat het uitwisselen van meningen en gedachten een stuk makkelijker wordt.

Persoonlijk zie ik maar een probleem hiermee; ik heb online zoveel mensen leren kennen, maar heb ze nog nooit in het echt ontmoet. Terwijl we online elkaars naam kennen, profielfoto's herkennen en blogs lezen, lopen we elkaar in het centrum zomaar voorbij. Sommige mogen het prettig vinden op te gaan in de animositeit van het internet, ik ben van mening dat het toch een bepaalde oppervlakkigheid behoud.

Daarom vraag ik me nu toch af, wie is er voorstander van om een Drontense-Blogger-Twitteraar meet-up te houden. Want zo groot is Dronten niet en ik ben toch benieuwd wie er achter de profielen en blogs schuilgaan.

8 opmerkingen:

Paul Vermast zei

Ik ben voor :-)

Wilfred aka Kbytes zei

Ik ben voor... Wie weet wil het B&W wel sponseren.. ;)

Rick Sloot zei

Ik ben voor! goed idee

Anoniem zei

count me in :D

Eelco van de Kamp zei

Dan komen @EelcovandeKamp en @MoniquevdKamp ook, we bloggen (nog) niet... ;-)

Barry Meijer zei

Ik zal uiteraard ook van de partij zijn ;)

Wilfred zei

#DTM2010 om de afspraak te volgen...

Unknown zei

Ik begrijp je gedachtengang en ik vind het zeker een goed initiatief. Probleem is echter dat niet iedereen weet dat er in Dronten ook veel getwitterd en geblogd wordt. Ik zit al een tijdje op Twitter/Facebook en ik ben er pas achter gekomen dat politci e.a. in Dronten twitteren door een bericht op Flevopost-twitter over jouw interview met Wijnne. Goed dus dat je dit gedaan hebt, want er zullen door dat artikel wel meer mensen geattendeerd worden op de lokale twitteraars. Veel succes met je initiatief!